Daisypath Wedding tickers

mandag 7. juni 2010

Lokaler og andre frustrasjoner

Nå er det 11 uker til bryllupet, og hva har vi fått gjort? Ingenting! Jeg kjenner at frustrasjonen tar meg, og en meget gal Bridezilla truer med å komme ut.
Jeg har ikke begynt på invitasjonene. Jeg har ikke klart for meg hvordan ordlyden, eller designet skal være en gang!

Siden vi ikke vet hvor mange som kommer, vet vi heller ikke hva vi må ta hensyn til når vi skal bestille lokale. I tillegg har vi to kriterier til lokalene; det skal være mulig å grille utenfor og det skal være mulig å ta med egen alkohol. Til nå har vi sett på to lokaler, Kunstiskaféen og Løkta, og jeg sendte forespørsel på ett tredje, klubbhuset til Tromsø Hundeklubb, nå i kveld. Kunstiskaféen var ganske bra innvendig, men uteområdet var helt forferdelig. I tillegg oppbevarer de tanker med propan på området, så sjansen for at det er lov til å grille er ikke stor. Løkta var kjempesjarmerende! Problemene der er at lokalene er små og vi er virkelig avhengig av strålende vær.

Alt annet har jeg ikke begynt å tenke på en gang, av redsel for at Bridezillaen skal vokse seg virkelig stor og stygg.

Slik er altså ståa. Nå kjenner jeg meg mye bedre, selv om jeg mest sannsynlig fremstår som en surkete tullkjerring.

2 kommentarer:

  1. Det e lov å være litt "bridezilla":) Men du ska se at plutselig så e alt ferdig og klart :):) Vi glede oss nu ivertfall:)

    SvarSlett
  2. Takk førr oppmuntring! :) Æ trængte bære å få ut litt frustrasjon. D kjennes bedre nu. ;) Klæm

    SvarSlett